Tuesday, November 24, 2009

眼睛按摩 '冷冷棒'



几天前
逛逛街看到这眼睛 roll-on
突然想到
应该是用这来按摩疲累的眼睛
因为
冰敷可以令眼睛周围的血管收缩
帮助眼周肌肤消肿
也能抑制充血
促进血液循环
我想
相信是可以治疗眼袋黑眼圈吧

我把它冷藏在冰箱里
感觉眼睛疲累的时候
用它来来回回的按摩眼睛周围上下
冰冰冷冷的
真舒服
用后
眼睛也感觉比较精神点
也很心理做怪的觉得
黑眼圈有比较浅一些
眼袋有比较小一些

6 个鼓励:

Abbymonster said... Reply to comment
This comment has been removed by the author.
Abbymonster said... Reply to comment

题外话,我不懂要去哪留言啦.请来我家领奖

Anonymous said... Reply to comment

may i know wat brand powder,blush,lip gloss do u use?

mamaceo said... Reply to comment

abby
谢谢你。。我把领奖回家了 :)

hi
i am using Lamer's loose powder and chanel's blush. for lip, i am using lipbalm.

Biyun said... Reply to comment

听你形容,好舒服酱哦~~^.^
贵不贵啊?

mamaceo said... Reply to comment

biyun
很便宜下的, 我买的时候,我记得是在 sales

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails